X
تبلیغات
طبیعتb

طبیعتb

پاورپوینت تحقیقات بازاریابی بین‌المللی (فصل پنجم کتاب بازاریابی بین المللی تالیف میرزا حسن حسینی)

مرجع فایلهای آموزشی | پاورپوینت تحقیقات بازاریابی بین‌المللی (فصل پنجم کتاب بازاریابی بین المللی تالیف میرزا حسن حسینی)

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

download (1)

 

 


برچسب‌ها: پاورپوینت,تحقیقات,بازاریابی,بین‌المللی,(فصل,پنجم,کتاب,بازاریابی,بین,المللی,تالیف,میرزا,حسن,حسینی),
+ نوشته شده در پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ساعت ۰۶:۰۵ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق زنجیره تامین

مرکز دانلود فایل نگارا | مبانی نظری و پیشینه تحقیق زنجیره تامین

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

download (1)

 

 

  • مرکز دانلود فایل نگارا | مبانی نظری و پیشینه تحقیق زنجیره تامین

    دانلود مبانی نظری رشته مدیریت

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق زنجیره تامین بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

    مقدمه
    در رقابت های جهانی موجود در عصر حاضر خواست مشتری بر کیفیت بالا،افزایش تنوع محصولات و خدمات رسانی سریع،موجب افزایش فشارهایی بر سازمان ها شده است که قبلاً وجود نداشته است،در نتیجه سازمان ها بیش از این نمی توانند از عهدۀ تمامی این کارها برآیند. در بازار رقابی موجود شرکت های کوچک و متوسط علاوه بر پرداختن به سازمان و منافع داخلی خود را نیازمند مدیریت و نظارت بر منافع و ارکان مرتبط خارج از سازمان می دانند . علت این امر در واقع دستیابی به مزیت یا مزایای رقابتی با هدف کسب سهم بیشتری از بازار است.

    بر این اساس فعالیت هایی نظیر برنامه ریزی عرضه و تقاضا،تهیه مواد،تولید و برنامه ریزی محصول، خدمت،نگهداری کالا،کنترل موجودی،توزیع،تحویل و خدمت به مشتری که قبلاً همگی در سطح شرکت انجام می گرفته اینک به سطح زنجیره تأمین انتقال پیدا کرده است.مسأله کلیدی در یک زنجیره تأمین،مدیریت و کنترل هماهنگ تمام این فعالیت ها است.در حالت کلی زنجیره تأمین از دو یا چند سازمان تشکیل می شود که رسماً از یکدیگر جدا هستند و به وسیلۀ جریان های مواد، اطلاعات و جریان های مالی به یکدیگر مربوط می شوند.این سازمان ها می توانند بنگاه هایی باشند که مواد اولیه،قطعات،محصول نهایی و یا خدمتی چون توزیع،انبارش،عمده فروشی و خرده فروشی تولید می کنند.حتی خود مصرف کننده نهایی را نیز می توان یکی از سازمان ها در نظر گرفت(حیدری قره بلاغ، 1387: 43).

         برای محیط همیشه در حال تغییر این دوران و تغییر در شیوه تعاملات شرکت ها با تأمین کنندگان و مشتریان و پیچیدگی بازارها،کاهش دوره عمر محصولات و اهمیت یافتن زمان پاسخگویی به مشتریان و افزایش انعطاف پذیری، زنجیره تأمین عاملی حیاتی برای رقابت پذیری سازمان ها می باشد.بنابراین شناخت زنجیره تأمین و اجرای آن به تعالی سازمان و عملکرد بهتر کمک می کند. تشدید صحنه رقابت جهانی در محیطی که به طور دائم در حال تغییر است ضرورت واکنش های مناسب سازمان ها و شرکت های تولیدی ـ صنعتی را دو چندان کرده و برای انعطاف پذیری آن ها با محیط نامطمئن خارجی پای می فشارد و سازمان های امروزی در عرصه ملی و جهانی به منظور کسب جایگاهی مناسب و حفظ آن نیازمند بهره گیری از الگوی مناسبی همچون مدیریت زنجیره تأمین در راستای تحقق مزیت رقابتی و انتظارات مشتریان هستند.مشتریان در سازمان های امروزی در تولید کالا و ارائه خدمت،رویه های انجام امور و فرآیند ها،توسعه دانش و توان رقابتی همراه و همگام اعضای سازمان می باشند(منصوری،1392 :10). 

         زنجیره های تأمین کلیه ی شرکت ها و فعالیت های مورد نیاز کسب و کار جهت طراحی،ساخت،تحویل و استفاده از یک محصول یا خدمت را شامل می شوند.هر کسب و کاری برای بقا و پیشرفت به زنجیره های تأمین خود وابسته بوده و در هر کدام از آن زنجیره ها نقشی را ایفا می کند.سرعت بالای تغییرات و عدم قطعیت در بازارها سبب شده است تا شناخت سازمان ها از زنجیره های تأمینی که در آن ها عضویت دارند و نقشی که در آن ها بازی می کنند از اهمیت فوق العاده ای برخوردار شوند.شرکت هایی که بدانند چگونه زنجیره های تأمین قوی ساخته و در آن ها مشارکت کنند،مزیت رقابتی مهمی در بازارشان در اختیار خواهند داشت(هوگس ، 2011 :14). 
         در ادامه به مروری بر ادبیات زنجیره تأمین، پرداخته و نهایتاً به معرفی شرکت مانیزان و ارائه چار چوب مفهومی مدل پیشنهادی پژوهش و سوابق و پیشینه تحقیق مورد مطالعه می – پردازیم. 

    2-2- مفهوم زنجیره تأمین و تعاریف آن
         امروزه شیوه های مدیریت تولید گذشته که یکپارچگی کمتری را در فرآیندهایشان دنبال می کردند کارایی خود را از دست داده اند و زنجیره تأمین  به عنوان یک رویکرد یکپارچه برای مدیریت مناسب جریان مواد،کالا،اطلاعات و مالی،توانایی پاسخگویی به شرایط را دارا می باشد(صادقی مقدم و همکاران،1388 :72) .   

         زنجیره تأمین یک ساختار ترکیبی از همه ی فرآیند های تجاری است که هدفش خرسند نگه داشتن متقاضی از کالاها و خدمات مورد نیازش است.این زنجیره با توجه به درخواست مشتری از استخراج مواد خام شروع شده و با تحویل کالای نهایی به مشتری به پایان می رسد.در یک زنجیره تأمین که مدیریت صحیح در آن وجود دارد،همه ی اعضا در سازمان گسترش یافته،با هم کار می کنند تا یک محصول و یا خدمت مشترک را که مشتری مایل است برای آن پول پرداخت کند به بازار عرضه کنند.این شرکت چند گروهی (که بعضاً مجزا از یکدیگر هستند) به صورت یک سازمان گسترش یافته عمل کرده و از منابع شرکت (نیروی انسانی،فرآیندها،تکنولوژی و معیارهای عملکردی)استفاده بهینه می کند تا به یک انسجام عملیاتی دست یافته و در نتیجه محصول را با کیفیت بالا و هزینه کم به دست مصرف کننده نهایی برسانند(عباسی رائی و همکار،1387: 135).

     
     بر اساس نظر کوپاسینا  (1997) می توان زنجیره تأمین را با توجه به تمام فعالیت های مورد نیاز برای ارائه محصول به مشتری نهایی یا تمام فعالیت های مرتبط با جریان حمل کالا از مرحله ی ماده خام تا تحویل به مصرف کننده نهایی،و نیز جریان های اطلاعاتی مرتبط با آن ها تعریف نمود که در دید کلی شامل سه حوزه تدارک،تولید و توزیع است.یکی از نکات کلیدی در مدیریت زنجیره تأمین این است که زنجیره تأمین بایستی به عنوان یک کل منسجم در نظر گرفته شود. بنابراین زمانی که مدیران شرکت درصدد اتخاذ یک تصمیم فردی در یکی از بخش های زنجیره تأمین ـ تدارکات،تولید و یا توزیع هستند باید توجه داشته باشند که راه حل انتخابی باعث بهینه سازی کل زنجیره تأمین گردد. به طوری که چاپرا و میندل  (2001) نیز با تأکید بر حداکثر نمودن ارزش کل در زنجیره تأمین،عنوان می نمایند که توجه به تمام بخش های زنجیره تأمین به صورت یک کل منسجم در تأمین منافع متقابل اعضای زنجیره تأمین موثر است (حسینی و همکار،1391: 37).

    زنجیره تأمین در یک تعریف ساده شامل تمام فعالیت های مورد نیاز برای ارائه یک محصول مشترک به مشتری نهایی بوده و مدیریت زنجیره تأمین در واقع مدیریت این فعالیت ها در زنجیره تأمین است در تعریفی دیگر،زنجیره تأمین به عنوان یک شبکه ای از موسسات تجاری مستقل یا نیمه مستقل در نظر گرفته می شوند که به صورت جمعی مسئول فراهم کردن،ساخت و توزیع محصول و فعالیت های مرتبط با محصولات مانند خدمات پس از فروش می باشند . زنجیره تأمین تمامی اتفاقاتی که بر روی محصول رخ می دهد و شامل مراحل قبل از تولید تا مرحله ی پس از مصرف می باشد ( از مواد اولیه تا تبدیل شدن به زباله ).

    اصولاً زنجیره تامین چیزی بیش از تعاریف فوق یعنی جابه جایی فیزیکی کالا از زمین تا بازگشت دوباره به زمین است.زنجیره تأمین شامل اطلاعات،جابجایی پول و سرمایه و تخصیص سرمایه هوشی یا همان چیزی که کار فکری نامیده می شود است.بنابراین زنجیره تأمین شامل فرآیند های سیکل عمر در مقایسه با جریانات فیزیکی،اطلاعات،مالی وجریان دانش فکری که در جهت ارضای نیازهای مشتریان نهایی به وسیله محصولات و خدمات از چندین حلقه عرضه صورت می گیرد می باشد.به دلیل اینکه زنجیره تآمین از فرآیندها تشکیل می گردد،بنابراین طیف وسیعی از فعالیت ها شامل منابع یابی،تولید، حمل و نقل و فروش را در برمی گیرد.از دیدگاه تولیدی زنجیره تأمین یک رویکرد یکپارچه است که فعالیت های برنامه ریزی،تدارکات و کنترل جریان مواد و قطعات را از تأمین کنندگان تا مصرف کنندگان نهایی به عهده دارد.این تعریف در بر گیرنده مفاهیمی مانند مدیریت موجودی،مدیریت عملیات،مدیریت توزیع و ……. می باشد که در این بین مدیریت موجودی و توجه به جریان اطلاعات در کل زنجیره از اهمیت خاصی برخوردار است(جعفر نژاد و همکار،1385: 62).  

         زنجیره تأمین آرایش نهادی است که کسب و کار داخل یا خارج بنگاه را به منظور ارائه محصولات و خدمات پس از فروش آن ها به مصرف کننده نهایی با یکدیگر ارتباط می دهد و به همکاری وادار می سازد.لفظ آرایش نهادی،بدان معناست که دلیلی برای به دنبال هم بودن نهادها یا سری بودن آن ها مانند آنچه در واژه زنجیر روی می دهد وجود ندارد بلکه در اصل می توان به جای لغت زنجیره از شبکه تأمین یا حتی گروه تأمین و از این قبیل واژگان نیز استفاده کرد(طبیبی و همکار ،1388 :140). زنجیره تأمین یکی از ابزارهای استقرار بخشی (JIT) در تولید ناب محسوب می گردد.زنجیره تأمین مناسب به معنای تولید به موقع،تحویل به موقع، و هزینه های تحت کنترل مسیر از تأمین کننده تا مشتری است.لذا ایجاد یک سیستم اندازه گیری عملکرد در زنجیره تأمین می تواند کمک مؤثری در مسیر تولید و تحویل به موقع و ارزان یک سازمان باشد(معنوی زاده و همکاران ، 1386: 1) . 

    زنجیره تأمین از دو یا بیش از دو سازمان مجزا تشکیل شده که از طریق جریان های کالایی، اطلاعاتی و مالی به هم پیوند یافته اند این سازمان ها ممکن است یکی از گروه های زیر باشد : 
        شرکت های تهیه کننده مواد اولیه 
        تولید کننده محصولات نیمه ساخته 
        سازندگان محصولات نهایی 
        عمده فروشان و توزیع کنندگان 
        خرده فروشان 

    بنابراین می توان زنجیره تأمین را شبکه ای از شرکت های عرضه کننده مواد اولیه،تولید کننده و توزیع کننده دانست که فعالیت های خرید مواد اولیه،تبدیل این مواد به محصولات نیمه ساخته و نهایی و توزیع محصولات نهایی را به مشتریان نهایی انجام می دهند(منصوری ،1392 :6) .  هدف غایی زنجیره تأمین ارائه محصولات و خدمات به مشتری نهایی از طریق ایجاد ارتباط و همکاری میان کسب و کارهاست و در این راستا سرمایه،اطلاعات،مواد خام،کالا های واسطه و از این قبیل شکل همکاری میان این کسب و کارها را تعیین می کنند(طبیبی و همکار،1388: 141). 
    برای بررسی یک سازمان منحصر به فرد در چارچوب این تعاریف،باید هر دو شبکه تأمین کنندگان و کانال های توزیع در نظر گرفته شوند تعاریف ارائه شده برای زنجیره تأمین موضوعات مدیریت سیستم های اطلاعات،منبع یابی و تدارکات،زمانبندی تولید،پردازش سفارشات،مدیریت موجودی،انبارداری و خدمت به مشتری را در بر می گیرد(منصوری،1392 :17).

    فهرست مطالب
    فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق
    2-1- مقدمه16
    2-2- مفهوم زنجیره تأمین و تعاریف آن18
    2-3- مدیریت زنجیره تأمین و تعاریف آن21
    2-4- مبانی ارزیابی عملکرد22
    2-5- اصول نظام مدیریت زنجیره تأمین 23
    2-6- طرح کلی یک زنجیره تأمین  27 
    2-7- انقلاب زنجیره تأمین 27
    2-8- دلایل و ضرورت های مدیریت زنجیره تأمین 28
    2-9- اصول و مقدمات زنجیره تأمین29
    2-10- حوزه های تصمیم گیری زنجیره تأمین29
    2-11- اعضای زنجیره تأمین 31
    2-12- انواع زنجیره تأمین31
    2-13- عملکرد مدیریت در برابر چالش های زنجیره تأمین 33  
    2-14- فازهای اصلی زنجیره تأمین34
    2-15- تاریخچه زنجیره تأمین35
    2-16- سیر تحول مدیریت زنجیره تأمین36
    2-17- دهه 1990 میلادی و رشد سریع زنجیره های تأمین 40   
    2-18- مدل کلی تحقیق42
    2-19- معرفی شرکت مانیزان43
        2-19-1- تاریخچه مانیزان43
        2-19-2-کارخانجات و امکانات43 
        2-19-3- محصولات وفرآورده ها44
        2-19-4- بازار مصرف فرآورده ها44

    2-20-پیشینه تحقیق44
    2-20-2- پیشینه خارجی  50

    منابع

    توضیحات:
    فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

    همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

    توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

    پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

    رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

    منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

    نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

    بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد

    تولید شده انحصاری در:فروشگاه ساز فایلینا


برچسب‌ها: مبانی,نظری,و,پیشینه,تحقیق,زنجیره,تامین,
+ نوشته شده در چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ساعت ۰۵:۵۳ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

ارزیابی عملکرد شعب منتخب بانک تجارت استان تهران با رویکرد تلفیقی

مرکز دانلود فایل نگارا | ارزیابی عملکرد شعب منتخب بانک تجارت استان تهران با رویکرد تلفیقی

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

download (1)

 

 

  • مرکز دانلود فایل نگارا | ارزیابی عملکرد شعب منتخب بانک تجارت استان تهران با رویکرد تلفیقی

    دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته  مدیریت

    هدف از این پایان نامه ارزیابی عملکرد شعب منتخب بانک تجارت استان تهران با رویکرد تلفیقی تکنیک تحلیل پوششی داده‌ها DEA و کارت امتیازی متوازن BSC بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد

    چکیده:
    با توجه به لزوم و اهمیت مطالعه کارایی بانک‌ها، جهت شناسایی واحد های ناکارا و برنامه ریزی برای بهبود عملکرد بانک‌ها، در پژوهش حاضر به اندازه گیری کارایی 20 شعبه از شعب بانک تجارت در شهر تهران و در دوره زمانی سال‌های 1389 و 1390 با استفاده از تحقیق روش تحلیل پوششی دادها و کارت امتیازی متوازن پرداخته شده است. برای محاسبه کارایی شعب بانک با DEA_BSC با فرض بازده متغیر به مقیاس و دیدگاه ورودی محور استفاده شده و با توجه به شاخص‌های ورودی و خروجی تعیین شده برای هر یک از مناظر کارت امتیازی متوازن امتیاز کارایی برای هر یک از چهار منظر محاسبه و سپس با استفاده از میانگین ساده و همچنین میانگین موزون بر اساس نظرات خبرگان به محاسبه امتیاز کارایی پرداخته‌ایم. همچنین از شیوه برنامه ریزی آرمانی تحلیل پوششی دادها (با دیدگاه ورودی محور) برای رفع مشکل مدل‌های کلاسیک استفاده کرده و از این روش نیز امتیاز کارایی شعب را محاسبه شده است. در فرآیند تحقیق شعب کارا و ناکارا تمیز داده شده، ضرایب کارایی هر یک از شعب محاسبه و مازاد عوامل تولید برای هر یک از شعب ناکارا تعیین گردیده است.

    کلید واژه:
    تحلیل پوششی داده ها، کارت امتیازی متوازی، CCR،BCC

    مقدمه
    برخورداری از رفتار خردمندانه و زندگی به همراه کار عقلایی از ابتدای زندگی انسان با وی بوده است در نتیجه بهره‌وری و کارایی از آغاز خلقت مورد توجه انسان قرار گرفته است. بشر همواره با دو مشکل، داشتن آرزوهای نامحدود و منابع محدود برای رسیدن به این خواسته‌ها مواجه بوده است. بدین جهت همواره کوشیده است تا به بهترین نحو از این منابع استفاده نماید. از صنایع بسیار ارزشمند هر جامعه می‌توان به صنعت بانکداری اشاره کرد که باعث توسعه روز افزون آن جامعه می‌شود. امروزه در تمامی جوامع پیشرفته، صنعت بانکداری را عاملی برای پیشرفت آن جامعه می‌دانند. به جهت دلایل ذکر شده و اهمیت بانک به عنوان یکی از شاخص‌های پیشرفت، ارزیابی عملکرد شعب بانک دارای اهمیت بالایی می‌باشد. بکار گیری موضوعات بنیادی و اصولی برای ارزیابی عملکرد می‌تواند از ابزارهای بهبود عملکرد باشد. استفاده از آن باعث می‌شود که سازمان‌ها عملکرد خود را تغییر دهند و به آن بهبود ببخشند تا بتوانند با سرعت مناسب‌تر به اهداف و استراتژی‌های از پیش تعیین شده دست یابند.

    در این پژوهش سعی شده است با شناسایی و تحلیل معیارهای ارزیابی عملکرد شعب بانک تجارت، مدلی مناسب با استفاده از تلفیق مدل تحلیل پوششی داده‌ها و کارت امتیازی متوازن ایجاد و عملکرد آن‌ها ارزیابی و با هم مقایسه شوند.

    1-2- بیان مسئله تحقیق
    ارزیابی عملکرد سازمان‌ها در جهت گیری تصمیمات آتی آن‌ها نقش اساسی دارد. در این راستا باید میزان کارایی و بهره‌وری سازمان‌ها مورد محاسبه قرار گیرد تا از این طریق بتوان در تصمیم سازی‌های آتی روند رشد اقتصادی را زیر نظر داشت. در عصر حاضر دستیابی به رشد اقتصادی از طریق ارتقای بهره‌وری از مهم‌ترین اهداف اقتصادی کشورها به شمار می‌رود. ارتقای بهره‌وری با استفاده بهینه از عوامل تولید حاصل می‌گردد و در نیل به رشد اقتصادی مستمر و تولید پایدار نقش مهمی را ایفا می‌کند.
    یکی از ابزارهای مناسب و کارآمد در این زمینه، تحلیل پوششی داده‌ها، DEA می‌باشد که به عنوان یک روش غیر پارامتری به منظور محاسبه کارایی واحدهای تصمیم گیرنده استفاده می‌شود. از طرفی دیگر با توجه به جامع بودن کارت امتیازی متوازن برای ارزیابی عملکرد و کاربرد روزافزون آن برای مباحث استراتژیک مدیریتی، از چهار دیدگاه آن برای ارزیابی عملکرد سازمان استفاده شده است BSC . مبنای چارچوبی جامعی را برای مدیران فراهم می‌کند که استراتژی شرکت را به مجموعه‌ی منسجمی از معیارهای عملکردی ترجمه می‌کند (زارعی متین،1389).

    در این پژوهش BSC به عنوان ابزاري براي طراحي شاخص‌های ارزيابي عملكرد و از DEA به عنوان ابزاري براي اندازه گیری عملكرد استفاده شده است.

    روش‌های موجود ارزیابی و سنجش کارایی واحدهای بانک اغلب تجربی و فاقد پشتوانه علمی محکم می‌باشند و علاوه بر این به دلیل استاندارد نبودن این روش‌ها نتایج آن‌ها در بانک‌های مختلف با یکدیگر قابل مقایسه نیستند (بشلی،1382). از طرف دیگر هر بنگاه اقتصادي براي ادامه حيات خود در جريان رقابت با ساير بنگاه هاي موجود در يك صنعت با توجه به رشد فزاينده تكنولوژي و موج گسترده اطلاع رساني و توسعه خدمات متنوع، همواره بايد از پويايي لازم برخوردار باشد، لذا كنترل و ارزيابي مستمر فعاليت و عملکرد آن بنگاه ضرورتي اجتناب ناپذير می‌باشد. در اين رابطه شاخص‌های گوناگون و متفاوتي مورد استفاده قرار می‌گیرند كه برخي از آنان عبارتند از اثر بخشي، كارايي، نوآوري، بهره‌وری و… در ميان معيار هاي موجود كارايي و توسعه و بهبود آن اهميت فراواني داشته و صاحب‌نظران بسياري به آن پرداخته‌اند. بدون شك بدون ارزيابي عملكرد سازمان‌ها نمی‌توان از اثربخشي و كارايي سازمان‌ها كه شرط لازم براي حضور در عرصه رقابت بین‌الملل است اطمينان حاصل نمود (سلطان محمدی،1389). باید توجه کرد که ارزيابي عملكرد باید مناسب با جایگاه و کارکرد سازمان باشد و همچنین برای حفظ مزیت رقابتی شرکت باید به ارزیابی عملکرد بپردازد. در مقطع فعلی صنعت بانک و بیمه از مهم‌ترین نهادهای اقتصادی در جوامع پیشرفته و در حال توسعه کنونی می‌باشند. ارزیابی عملکرد شعب باعث می‌شود که مدیران ارشد سازمان بتوانند تحلیل مناسبی از عملکرد واحدهای خود داشته باشند.

    به طور کلی آنچه را نمی‌توان اندازه گیری کرد نمی‌توان به خوبی اداره کرد. گام بنیادی در پایداری چنین روش مدیریتی ایجاب می‌نماید که با رویکرد به روش‌های کارآمد علمی و کاربردی به تعادل بین ورودی‌ها و خروجی‌های سازمان دست یابیم و با ارزیابی مستمر عملکرد به نهادینه کردن بهره‌وری اقدام نماییم. دستیابی به خواسته‌ها و ضرورت‌های مذکور و آنچه این پژوهش به دنبال آن است، با اندازه گیری فعالیت‌ها و از طریق به کار گیری مدل‌های علمی و کمیت پذیر و نهایتاً طراحی و استقرار یک نظام عملکرد ممکن خواهد بود. اندازه گیری موجب شناسایی عوامل موثر در بهره‌وری، تعیین اولویت‌ها می‌شود و به تصمیم گیری کمک می‌کند و اطلاعات با ارزشی را برای ارزیابی تأثیر تغییرات و ارزیابی منابع در اختیار مدیر قرار می‌دهد. در واقع این اطلاعات نمایانگر این موضوع است که بنگاه مورد مطالعه تا چه حد از منابع خود به صورت بهینه استفاده می‌نماید، و در مقایسه با سایر بنگاه‌ها چه عملکردی دارد (محمدی،1389).

    روش‌های متداول ارزيابي عملكرد قبلي عمدتاً بر جنبه هاي مالي سازمان توجه داشتند و شاخص‌های خود را حول آن متمركز كرده بودند ولي كارت امتيازي متوازن شاخص‌های خود را به چهار چشم انداز مالي؛ فرآيندها؛ مشتري و يادگيري و رشد نيروي انساني توسعه داده و به دنبال ايجاد توازني بين اهداف مالي به عنوان نتيجه عملكرد گذشته (شاخص‌های گذشته نگر) و سه شاخص ديگر (شاخص‌های آينده نگر) است.همچنین مدل‌های تحليل پوششي داده‌ها DEA میزان توانايي در هر واحد تصميم گيرنده (DMU) در تبديل ورودی‌ها به خروجی‌ها را ارزيابي می‌کند كه اين ميزان توانايي، کارايي ناميده می‌شود. این روش از تکنیک‌های معتبر ارزیابی و مقایسه عملکرد می‌باشد. 
    شایان ذکر است تکنیک‌های BSC و DEA به عنوان ابزارهايي هستند كه نمی‌توان آن‌ها را به عنوان تکنیک‌های جايگزين هم مطرح نمود. بلكه استفاده تلفيقي از آن‌ها در نظام ارزيابي عملكرد لازم به نظر می‌رسد. به عبارت ديگر می‌توان يك ارتباط سيستماتيك بين دو مدل ياد شده ايجاد نمود. بطوريكه از يكي از آن‌ها به عنوان مكمل و پوشاننده نقاط ضعف مدل ديگر استفاده كرد.

    لذا در اين پژوهش با تلفيق دو روش كارت امتياز متوازن BSC و تحليل پوششي داده‌ها DEA که از معتبرترین و کاربردی‌ترین روش‌های سنجش کارایی و بهره‌وری هستند به ارزیابی عملکرد شعب منتخب بانک تجارت استان تهران می‌پردازیم.

    فهرست مطالب
    فصل 1    کلیات تحقیق    1
    1-1-مقدمه    2
    1-2- بیان مسئله تحقیق    2
    1-3- اهمیت- ضرورت    5
    قانون برنامه پنجم توسعه – ماده 79    6
    قانون مديريت خدمات كشوري، فصل يازدهم ـ ارزيابي عملكرد    7
    1-4- اهداف تحقیق    8
    1-5- سوال های تحقیق    9
    1-6- فرضیه های تحقیق    9
    1-7- تعریف واژه‌ها و اصطلاحات تخصصی طرح    9

    فصل 2    ادبیات موضوع    11
    2-1-مقدمه تحلیل پوششی داده‌ها    12
    2-2- مروری بر مبانی نظری کارایی    13
    2-2-1 مفهوم کارایی    13
    2-2-2- انواع کارایی    14
    2-3- کارایی، بهره‌وری و اثر بخشی    15
    2-4- قانون بازده به مقیاس    16
    2-5- روش‌های برآورد کارایی    18
    2-6- روش‌های غیر پارامتریک    20
    2-7- دیدگاه ورودی محور و دیدگاه خروجی محور    22
    2-8- تحلیل پوششی داده‌ها DEA    23
    2-8-1- مدل CCR    24
    2-8-2- مدل BCC    28
    2-9- برنامه ریزی آرمانی    31
    2-10- مدل رتبه بندی کارایی متقاطع    32
    2-11- مزایای تحلیل پوششی داده‌ها    33
    2-12- کارت امتیازی متوازن    34
    2-13- معرفي کارت امتيازي متوازن    36
    2-14- مناظر کارت امتيازي متوازن    38
    2-14-1 منظر مالی    38
    2-14-2 منظر مشتری    38
    2-14-3 منظر فرآيندهاي داخلي    39
    2-14-4 منظر يادگيري و رشد    40
    2-15-پیشینه تحقیق    42
    2-15-1- مرور پیشینه تحقیق تحلیل پوششی داده‌ها    42
    2-15-1-1 مقالات چاپ شده در مجلات بین‌المللی    42
    2-15-1-2 مقالات چاپ شده در مجلات داخلی    49
    2-15-2 مرور ادبیات موضوع کارت امتیازی متوازن    54
    2-15-3 مرور ادبیات موضوع تحلیل پوششی داده‌ها و کارت امتیازی متوازن    58

    فصل 3    روش تحقیق    76
    3-1- مقدمه    77
    3-2- روش انجام تحقیق    77
    3-3- قلمرو زمانی مکانی تحقیق    78
    3-4- داده‌ها و شیوه گرد آوری اطلاعات    78
    3-5- واحد های تحت بررسی    84
    3-6- شیوه رتبه بندی شعب    87

    فصل 4    یافته های تحقیق    90
    4-1-مقدمه    91
    4-2- کارایی شعب بر اساس مدل ترکیبی DEA-BSC    91
    4-2-1- کارایی شعب از منظر آموزش    91
    4-2-1-1- امتیاز کارایی شعب    91
    4-2-1-2- شعب مرجع برای شعب ناکارا    94
    4-2-1-3- مازاد عوامل تولید شعب    95
    4-2-2- کارایی شعب از منظر فرآیند های داخلی    97
    4-2-2-1- امتیاز کارایی شعب    97
    4-2-2-2- شعب مرجع برای شعب ناکارا    100
    4-2-2-3- مازاد عوامل تولید شعب    101
    4-2-3- کارایی شعب از منظر مشتریان    103
    4-2-3-1- امتیاز کارایی شعب    103
    4-2-3-2- شعب مرجع برای شعب ناکارا    106
    4-2-3-3- مازاد عوامل تولید شعب    107
    4-2-4- کارایی شعب از منظر مالی    109
    4-2-4-1- امتیاز کارایی شعب    109
    4-2-4-2- شعب مرجع برای شعب ناکارا    112
    4-2-4-3- مازاد عوامل تولید شعب    113
    4-2-5- رتبه بندی شعب بر اساس تلفیق مدل DEA-BSC    115
    4-6-کارایی شعب بر اساس برنامه ریزی آرمانی تحلیل پوششی داده‌ها DEAGP    119
    4-6-1-محاسبه کارایی شعب    119
    4-6-2-میزان بهینه ورودی‌ها    124
    4-6-3- مازاد عوامل تولید شعب    127
    4-6-4- رتبه بندی شعب بر اساس روش DEAGP    125

    فصل 5    نتیجه گیری و پیشنهادها    128
    5-1-مقدمه    129
    5-2- نتایج پژوهش    129
    5-3- محدودیت‌های پژوهش    130
    5-4-پیشنهادها برای بهبود هر شعبه    131
    5-5-پیشنهادها اجرایی    136
    5-6-پیشنهادها برای تحقیق‌های آتی    137
    مراجع    137
    پیوست‌ها    144


برچسب‌ها: ارزیابی,عملکرد,شعب,منتخب,بانک,تجارت,استان,تهران,با,رویکرد,تلفیقی,
+ نوشته شده در چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ساعت ۰۵:۲۵ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

کتاب فناوری اطلاعات در مدیریت- دگرگونی سازمان ها در اقتصاد دیجیتالی

کتاب فناوری اطلاعات در مدیریت- دگرگونی سازمان ها در اقتصاد دیجیتالی

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

download (1)

 

 


برچسب‌ها: کتاب,فناوری,اطلاعات,در,مدیریت-,دگرگونی,سازمان,ها,در,اقتصاد,دیجیتالی,,
+ نوشته شده در پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ساعت ۰۳:۳۶ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره‌ 10( رویه‌های حسابداری، تغییر در برآوردهای حسابداری و اشتباهات )

پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره‌ 10( رویه‌های حسابداری، تغییر در برآوردهای حسابداری و اشتباهات )

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

download (1)

 

 


برچسب‌ها: پاورپوینت,استاندارد,حسابداری,شماره‌,10(,رویه‌های,حسابداری،,تغییر,در,برآوردهای,حسابداری,و,اشتباهات,),
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ساعت ۱۹:۱۵ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

پرسشنامه ارزیابی علل تاثیرگذار بر وفاداری مشتریان بیمه

پرسشنامه ارزیابی علل تاثیرگذار بر وفاداری مشتریان بیمه

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

download (1)

 

 

  • پرسشنامه ارزیابی علل تاثیرگذار بر وفاداری مشتریان بیمه

    دانلود پرسشنامه ارزیابی علل تاثیرگذار بر وفاداری مشتریان بیمه ایران بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد

     

    دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت

    پرسشنامه ارزیابی علل تاثیرگذار بر وفاداری مشتریان بیمه ایران

     

    ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

    * با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-

    نوع فایل:     WORD ، قابل ویرایش با فرمت doc
    *  بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد


    *** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.


    ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

    *** این پرسشنامه بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد می باشد

    ***  پرسشنامه دارای 22 سوال است :

    پرسش نامه زیر در راستای پژوهشی با عنوان بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بیمه ایران تهیه شده است. لذا با تخصیص زمان بطور دقیق آنرا تکمیل و به پژوهشگر ارائه دهید.

    مقیاس طیف لیکرت (کاملا موافقم              موافقم              نظری ندارم              مخالفم              کاملا مخالفم)

    دانشکده مدیریت

    پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(A.M)

    عنوان:

    بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بیمه ایران

    استاد راهنما:

    استاد مشاور:

    نگارش:

    مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد


برچسب‌ها: پرسشنامه,ارزیابی,علل,تاثیرگذار,بر,وفاداری,مشتریان,بیمه,
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ساعت ۱۷:۱۲ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

پرسشنامه رابطه جمعیت شناختی با رفتار مشتری

پرسشنامه رابطه جمعیت شناختی با رفتار مشتری

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

download (1)

 

 

  • پرسشنامه رابطه جمعیت شناختی با رفتار مشتری

    پرسشنامه ای که در دست دارید درباره تحقیق پیرامون  بررسی رابطه جمعیت شناختی با رفتار مشتری در انتخاب كانال تحویل خدمات بانكی

    میباشد.با عنایت به اهمیت و ضرورت پژوهش در عرصه سازمان و بهبود اثر بخشی و کارایی واحد های مربوطه ،همکاری شما میتواند در فرایند تحقیق کار گشا باشد،لذا خواهشمند است با پاسخ دقیق به سوالات ،ما را در انجام این تحقیق یاری فرمایید.قبلا از همکاری شما متشکریم.لازم به توضیح است که پاسخ های شما نزد محقق محفوظ خواهد ماند و تنها در راستای تحقیق مورد استفاده قرار خواهد گرفت.


برچسب‌ها: پرسشنامه,رابطه,جمعیت,شناختی,با,رفتار,مشتری,
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ساعت ۱۶:۴۸ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

پاورپوینت مروری جامع بر رفتار مصرف کننده

پاورپوینت مروری جامع بر رفتار مصرف کننده

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

download (1)

 

 

  • پاورپوینت مروری جامع بر رفتار مصرف کننده
    پاورپوینت مروری جامع بر رفتار مصرف کنندهدسته: بازاریابی و امور مالی
    بازدید: 22 بار
    فرمت فایل: ppt
    حجم فایل: 396 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 156

    دانلود پاورپوینت با عنوان مروری جامع بر رفتار مصرف کننده در قالب ppt؛ قابل ویرایش و در 156 اسلاید شامل تعاریف و مفاهیم پایه، دیدگاه مصرف کننده، دیدگاه شرکت، تاثیر بازاریابی بر مصرف کننده، بازاریابی و فرهنگ، نقش های مصرف، مصرف کننده جهانی، اخلاق در بازاریابی و سیاست های دولت، طرح ریزی بازاریابی و رفتار مصرف کننده، تحقیقات رفتار مصرف کننده، رشته ها

    قیمت فایل فقط 14,000 تومان

    خرید

    عنوان: پاورپوینت مروری جامع بر رفتار مصرف کننده

    دسته: مجموعه مدیریت

    فرمت: پاورپوینت

    تعداد اسلاید: 156 اسلاید

    این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان مروری جامع بر رفتار مصرف کننده می باشد که در حجم 156 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی درسهای رفتار مصرف کننده، مدیریت بازاریابی، اصول بازاریابی و استراتژیهای بازاریابی رشته های مجموعه مدیریت در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

    تعاریف و مفاهیم پایه

    دیدگاه مصرف کننده

    دیدگاه شرکت

    تاثیر بازاریابی بر مصرف کننده

    بازاریابی و فرهنگ

    نقش های مصرف

    مصرف کننده جهانی

    اخلاق در بازاریابی و سیاست های دولت

    طرح ریزی بازاریابی و رفتار مصرف کننده

    تحقیقات رفتار مصرف کننده

    رشته های علمی کمک کننده

    موضوعات روانشناختی در رفتار مصرف کننده

    محرک

    انگیزش

    تئوری انگیزشی برانگیختن

    سلسله مراتب محرک ها

    سلسله مراتب نیازهای مازلو

    مدل vals-میچل

    نظریه هرزبرگ

    نظریه انتظار ورم

    لذت گرایی

    درک انگیزش

    تحقیقات در مورد انگیزش

    اهداف،ریسک و نااطمینانی

    دشواری های اهداف

    سلسله مراتب اهداف

    سلسله مراتب اهداف برای خرید خودرو دست دوم

    سلسله مراتب اهداف خرید خودرو دست دوم(طرح عملی)

    طرح خریدار بی تجربه

    ریسک و نااطمینانی

    انواع ریسک

    تصمیم گیری های شهودی

    ناراحتی های پس از خرید

    عکس العمل مردم در برابر نارضایتی

    اقدامات مشتریان ناراضی

    عوامل موثر در شکایت

    شخصیت و خودپنداری

    شاخص برکز و مایر

    سبک زندگی

    خودپنداری

    ویژگی های خود پنداری

    عناصر خود پنداری

    ادراک

    نقشه ادراکی

    فرایند ادراک

    ادراک زیر آستانه

    یادگیری

    مواردی که یادگیری نیستند

    رویکرد محرک-پاسخ

    نظریه یادگیری کلاسیکی

    نظم شرطی سازی

    شرطی سازی عاملی

    یادگیری شناختی

    جنبه های یادگیری شناختی

    عوامل میانجی در فرایند یادگیری شناختی

    عناصر یادگیری شناختی

    نیاز به دانش

    دانش محصول

    دانش برند

    دانش خرید

    دانش از نحوه استفاده از محصول

    دانش از روش های ترغیب

    دانش از خود

    منابع دانش مصرف کننده

    شکل گیری نگرش

    ویژگی های نگرش

    ابعاد نگرش

    شکل گیری نگرش

    اندازه گیری نگرش

    نورومارکتینگ

    مبانی نورومارکتینگ

    قیمت فایل فقط 14,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : پاورپوینت مروری جامع بر رفتار مصرف کننده , پاورپوینت رفتار مصرف کننده , تحقیق رفتار مصرف کننده , مقاله رفتار مصرف کننده , دیدگاه مصرف کننده , تاثیر بازاریابی بر مصرف کننده , نقش های مصرف , مصرف کننده جهانی , طرح ریزی بازاریابی و رفتار مصرف کننده , تحقیقات رفتار مصرف کننده , موضوعات روانشناختی در رفتار مصرف کننده , نورومارکتینگ , مبانی نورومارکتینگ


برچسب‌ها: پاورپوینت,مروری,جامع,بر,رفتار,مصرف,کننده,
+ نوشته شده در جمعه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ساعت ۰۹:۵۴ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

بیوگرافی نیوشا ضیغمی و همسرش + تصاویر اینستاگرام جدید نیوشا ضیغمی

بیوگرافی نیوشا ضیغمی و همسرش + تصاویر اینستاگرام جدید نیوشا ضیغمی

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

download (1)

 

 

  • بیوگرافی نیوشا ضیغمی و همسرش + تصاویر اینستاگرام جدید نیوشا ضیغمی

    بیوگرافی نیوشا ضیغمی و همسرش آرش پولاد خان + تصاویر اینستاگرام
    جدید نیوشا


    بیوگرافی نیوشا ضیغمی با همسرش آرش پولادخان

    زندگینامه نیوشا ضیغمی

    نیوشا ضیغمی در ۱۸ تیر ماه ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد.

    او و خانواده اش در خیابان میرداماد زندگی می‌کردند.

    نام پدرش محسن ضیغمی بود وی اصالتا از کرد های غیو کرمانشاه
    است.

    که امسال به رحمت خدا رفتند و نیوشا ضیغمی را عزادار کردند.

    و نام مادر نیوشا ، فهیمه رستم پور است.


    نیوشاضیغمی قبل از عمل

    مدرک تحصیلی نیوشا ضیغمی

    نیوشا بعد از اتمام دبیرستان، لیسانس خود را

    در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران گرفت.

    نیوشا ضیغمی چگونه بازیگر شد

    او با شرکت در کلاس‌های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان
    بازیگری را فراگرفت

    و توسط این مؤسسه به مسعود جعفری‌جوزانی معرفی شد.

    بلافاصله بعداز فارغ‌التحصیلی از این کلاس‌ها در مجموعهٔ تاریخی
    در چشم باد

    که در شهر تاریخی ماسوله فیلم‌برداری شده بود

    نقش یک دختر روستایی شمالی را ایفا کرد.


    دورهمی هنرمندان ، ناصر ملک مطیعی سالار عقیلی نیوشا ضیغمی و همسرش آرش پولادخان

    او سپس در اولین تجربه سینمایی خود در فیلم تردست به کارگردانی
    محمدعلی سجادی

    ایفای نقش کرد و همین فیلم سبب همکاری دوباره ضیغمی

    و محمدعلی سجادی در فیلم شوریده گشت

    و برای بازی در این فیلم نامزد دریافت سیمرغ بلورین از بیست و
    چهارمین جشنواره فیلم فجر شد

    و با بازیگرانی چون هدیه تهرانی رقابت کرد. البته اکران فیلم
    شوریده

    با چند سال تأخیر باعث شد که از این فیلم استقبال زیادی نشود.

    نیوشا ضیغمی چگونه معروف شد


    اکران فیلم سینمایی ثبت با سند برابر

    وی سپس در فیلم‌های مواجهه، گناه من، بازی کرد

    که این دو فیلم هم با چند سال تأخیر و به صورت محدود اکران شدند.

    سال ۸۵ سال نسبتاً خوبی برای ضیغمی که تا آن زمان هیچ‌کدام از
    فیلم‌هایش

    اکران نشده بودند، بود. با اکران فیلمهای پارک وی و اخراجی‌ها

    بالاخره طلسم اکران نشدن فیلم‌های وی شکست.

    نیوشا ضیغمی در همین سال حس پنهان را بازی کرد که در بیست ششمین
    جشنواره فیلم فجر

    نامزد دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.


    نیوشا ضیغمی و نرگس محمدی در اصفهان

    نیوشا ضیغمی و نرگس محمدی در اصفهان

    ضیغمی بعد از اکران اخراجی‌ها و در سال‌های ۸۶ و ۸۷

    با فیلم‌های قرنطینه، تلافی و توفیق اجباری جای خود را در سینما
    تثبیت کرد.

    بعد از اکران این فیلم‌ها ضیغمی حدود یک سالی در هیچ فیلمی بازی
    نکرد

    در عوض دفتر سینمایی را گشود تا در این دفتر از فیلم‌های خوب
    سینمایی حمایت شود.

    ضیغمی سپس در فیلم‌هایی مثل؛ اخراجی‌ها ۲، زمهریر، دموکراسی تو
    روز روشن

    پرستوهای عاشق، پرتقال خونی، دختر شاه پریون، سرخابی، چارسو، آدم
    باش و … ایفای نقش کرد.


    نیوشا ضیغمی ویکی پدیا

    تجارب سینمایی خانم ضیغمی


    نیوشا ضیغمی و بهاره رهنما در جشن ازدواج بهاره

    نیوشا ضیغمی در دنیای سینما علاوه بر تجربه ی بازیگری در فیلم های
    سینمایی و مجموعه های تلویزیون و سریال ها

    با فیلم سینمایی پرتغال خونی ، به سرمایه گذاری در این حوزه
    پرداخت

    و در حوزه تهیه کنندگی وارد شد.

    نیوشا ضیغمی و حضور در فصل سوم برنامه دورهمی مهران مدیری


    نیوشا ضیغمی در برنامه دورهمی مهران مدیری

    نیوشا ضیغمی در برنامه دورهمی مهران مدیری

    نیوشا ضیغمی در اولین روز های زمستان ۱۳۹۶ مهمان برنامه دورهمی
    آقای مهران مدیری شد

    در این برنامه مهران مدیری طبق معمول سوال های پر حاشیه و سختی از
    خانم ضیغمی پرسید.

    برنامه دورهمی از سری برنامه های بسیار پرطرفدار در ایران است که
    مهران مدیری آن را اجرا می کند.

    پیش از نیوشا ضیغمی ، نرگس محمد و همسرش علی اوجی
    میهمان برنامه دورهمی
    بودند.

    همسر نیوشا ضیغمی کیست

    آرش پولادخان ، همسر نیوشا ضیغمی است

    وی اصلتا اصفهانی و متولد اصفهان است.

    شغل آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی

    همیشه حرف و حدیث در مورد کار آرش پولادخان زیاد بوده

    اما به هر حال کار و کسب وی تجارت نقره و در کل بازار و سرمایه
    است.

    از لحاظ مالی بسیار آدم ثروتمندی است

    و هر از چندگاهی گالری های لوکس گران قیمت را

    برای ثروتمندان اشرافی تهران برگزار می کند .

    چندی پیش گالری نقره ی او در تهران مثل بمب پر سر وصدا بود .


    نیوشا ضیغمی و همسرش آرش پولادخان

    مهریه نیوشا ضیغمی

    نیوشا ضیغمی از زمانی که با آرش پولادخان ازدواج کرد تا به امروز
    ۸ سال می گذرد

    ظاهرا این دو زوج دوست داشتنی زندگی با دوامی داشته اند

    گواه این موضوع جشن گرفتن هر سال مراسم عروسی نیوشا ضیغمی و همسرش
    است .

    نیوشا همیشه تاکید می کرد من با دید باز ازدواج کرده ام

    و همسرم را خیلی دوست دارم حتی برای ازدواج با وی شرط و شروطی

    مثل مهریه چند صد هزارتایی نذاشته ام

    جالب است بدونید مهریه نیوشا تنها ۲ سکه طلا است .


    تصاویر بارداری نیوشا ضیغمی

    نحوه آشنایی نیوشا با همسرش آرش پولادخان و داستان ازدواج

    از زبان آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی :  من عاشق وی بودم

    فقط او را از فیلمهایی که می دیدم می توانستم ببینم

    همیشه او را زن ایده آل زندگی خود می دانستم

    به همین دلیل تصمیم گرفتم یکجوری به او نزدیک بشوم

    و با خصوصیاتش جهت ازدواج آشنا شوم .

    تنها راهی که به ذهنم رسید سرمایه گذاری در یکی از فیلمهای نیوشا
    بود

    تصمیم گرفتم در یکی از فیلمهایش سرمایه گذاری کنم

    تا بتوان از نزدیک با او بیشتر آشنا شوم . به ذهنم ختور نمی کرد

    که چنینی شخصیتی داشته باشد خیلی ایده ال تر از آن چیزی بود

    که در فکر خود می پنداشتم . این شد که بعد از مدتی آشنایی با هم
    ازدواج کردیم .


    عکسهای نیوشا ضیغمی بدون آرایش

    بارداری و  مادر شدن نیوشا ضیغمی

    بار ها خبر بارداری و فرزند دار شدن نیوشا ضیغمی در رسانه ها
    منتشر شده است

    و وی هر بار این مورد را تکذیب کرده است.

    ولی گویا اخیرا وی گفته است در سال ۹۶ تصمیم به مادر شدن دارد.


    نیوشا ضیغمی با ساپورت

    خانه داری نیوشا ضیغمی

    در زندگی شخصی ام زمانی که درگیر کار خاصی نباشم

    گاهی درست عین یک زن خانه دار رفتار می کنم

    و درگیر کارهای خانه نظیر طبخ غذا، شستن لباس

    و اتوکشی و گردگیری خانه هستم البته اگر پای تعریف

    از خود نگذارید باید بگویم دستپختم هم به نسبت خوب است.

    نیوشا ضیغمی می گوید: خسرو شکیبایی و اکبر عبدی

    همیشه از اسطوره های من بودند و هستند.

    نیوشا ضیغمی و گربه نازش خیلی وابسته به هم هستند.

    این گربه ملوس یکی از بهترین و گران ترین نژادهای گربه می باشد.

    این گربه از نژاد پرشین است که یک نژاد سلطنتی محسوب می شود.


    آرش پولادخان ویکی پدیا

    شغل های نیوشا ضیغمی و همسرش

    نیوشا ضیغمی و همسرش به تازگی در مراسمی

    یک کلینیک زیبایی به نام نیوشا ضیغمی و یک گالری نقره
    جات به نام پولاد خان

    را با حضور بازیگران مشهور افتتاح کردند. در این مراسم که در
    خیابان پاسداران تهران برگزار شد

    چهره های هنری و رسانه ای حضور داشتند که از میان آن ها می توان
    به

    محمدرضا شریفی نیا، سید علی ضیا، آنا نعمتی

    بهنوش بختیاری، رضا رویگری، دانیال عبادی، کمند
    امیرسلیمانی و… اشاره کرد.

    نیوشا ضیغمی در مورد علت افتتاح این کلینیک زیبایی می گوید:

    «من پیش از این، یک کلینیک زیبایی و سلامت پوست تاسیس
    کرده بودم

    که متاسفانه به دلیل بی درایتی و عدم مسولیت پذیری پزشکی

    که در این کلینیک با ما همکاری داشت، ترجیح دادم این مرکز را
    تعطیل کنم.

    از این پزشک هم در مراجع قانونی طرح شکایت کردم

    و هنوز هم پیگیر شکایتم هستم. در هر صورت به دلایل اتفاقاتی

    که افتاد آن مرکز تعطیل شد و بعد از وقفه ای که در این میان ایجاد
    شد

    تصمیم گرفتم کلینیک جدیدی را راه اندازی کنم.»


    نیوشا ضیغمی فیلمها و نمایشهای تلویزیونی

    نیوشا ضیغمی فیلمها و نمایشهای تلویزیونی

    فیلم شناسی نیوشا ضیغمی

    ۱ – ما خیلی باحالیم (۱۳۹۶)
    ۲ – پسرعمو دخترعمو (۱۳۹۵)
    ۳ – شام عاشقانه سه نفره (۱۳۹۵)
    ۴ – هشتگ (۱۳۹۵)
    ۵ – خوب بد جلف (۱۳۹۴)
    ۶ – هفت معکوس (۱۳۹۴)
    ۷ – آدم باش (۱۳۹۳)
    ۸ – دریا و ماهی پرنده (۱۳۹۳)
    ۹ – آینه شمعدون (۱۳۹۱)
    ۱۰ – چارسو (۱۳۹۰)
    ۱۱ – فیتیله و ماه پیشونی (۱۳۹۰)
    ۱۲ – گشت ارشاد (۱۳۹۰)
    ۱۳ – یکی برای همه (۱۳۹۰)
    ۱۴ – پرتقال خونی (۱۳۸۹)
    ۱۵ – دختر شاه پریون (۱۳۸۹)
    ۱۶ – ما همه گناهکاریم (۱۳۸۹)
    ۱۷ – دموکراسی تو روز روشن (۱۳۸۸)
    ۱۸ – زمهریر (۱۳۸۸)
    ۱۹ – اخراجیها 2 (۱۳۸۷)
    ۲۰ – تلافی (۱۳۸۶)
    ۲۱ – توفیق اجباری (۱۳۸۶)
    ۲۲ – قرنطینه (۱۳۸۶)
    ۲۳ – اخراجیها (۱۳۸۵)
    ۲۴ – پارک وی (۱۳۸۵)
    ۲۵ – حس پنهان (۱۳۸۵)
    ۲۶ – گناه من (۱۳۸۵)
    ۲۷ – تردست (۱۳۸۳)
    ۲۸ – شوریده (۱۳۸۳)
    ۲۹ – مواجهه (۱۳۸۳)

    تصاویر اینستاگرام جدید نیوشا ضیغمی و همسرش آرش پولاد خان


    نیوشا ضیغمی و امین حیایی در ثبت با سند برابر

    نیوشا ضیغمی و امین حیایی در ثبت با سند برابر


    آرش پولاد خان و همسرش به همراه بهنام بانی

    آرش پولاد خان و همسرش به همراه بهنام بانی


    نیوشا و همسرش آرش پولادخان و خانواده سالار عقیلی

    نیوشا و همسرش آرش پولادخان و خانواده سالار عقیلی

    همچنین در سبزپندار بخوانید :

    امیر تتلو مجوز گرفت | اولین کنسرت تتلو در تهران
    + فیلم مصاحبه امیرحسین مقصودلو با امامی

    مهمانان دورهمی شب یلدا علی اوجی و نرگس محمدی و
    دو خواننده معروف + تصاویر

    نسیم نهالی | عکس های اینستاگرام نسیم نهالی و
    همسرش محسن فروزان

    بیوگرافی نیوشا ضیغمی و همسرش + تصاویر اینستاگرام جدید
    نیوشا ضیغمی

    به این پست رای دهید

    http://www.sabzpendar.com/biography-niusha-zeighami-arash-poladkhan-instagram/


برچسب‌ها: بیوگرافی,نیوشا,ضیغمی,و,همسرش,+,تصاویر,اینستاگرام,جدید,نیوشا,ضیغمی,
+ نوشته شده در پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ساعت ۱۳:۰۹ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

گیرنده دیجیتال موبایل WiFi

میهن استور - خرید پستی گیرنده دیجیتال موبایل WiFi

 

 

  • میهن استور - خرید پستی گیرنده دیجیتال موبایل WiFi

    توضیحات

    گیرنده دیجیتال موبایل WiFi

    دریافت شبکه های دیجیتال به صورت بی سیم در موبایل اندروید یا ایفون

    قابلیت ذخیره برنامه های درحال پخش در گوشی یا تبلت

    قابل حمل و استفاده در حال حرکت

    گیرندگی بدون نیاز به اینترنت

    سایز کوچک و وزن سبک

    قیمت : 189000 تومان


    این دستگاه قابلیت دریافت کانالهای تلویزیون دیجیتال و ارسال آن به صورت بی سیم (WiFi) به بر روی انواع تلفن همراه و تبلت (به صورت همزمان بر روی یک دستگاه) را داراست. با استفاده از انواع تبلت ها و گوشی های هوشمند که قابلیت پشتیبانی از سیستم عاملهای ios و Android را دارند شما میتوانید با اتصال از طریق بی سیم (WiFi) به این دستگاه کانال های تلویزیون دیجیتال را مشاهده نمایید. امکان ضبط برنامه ها و سبک و قابل حمل بودن محصول از ویژگی های این گیرنده می باشد.



    قیمت :
    189000 تومان

    امکانات و ویژگی های گیرنده دیجیتال WiFi:
    - قابلیت ذخیره برنامه های درحال پخش در گوشی یا تبلت
    -
    سایز کوچک و وزن سبک
    -
    قابل حمل و استفاده در حال حرکت
    -
    گیرندگی بدون نیاز به اینترنت

    - دریافت کانال های دیجیتال به صورت وای فای

    - امکان استفاده بر روی موبایل و تبلت های اندروید و آیفون (ios)

برچسب‌ها: گیرنده,دیجیتال,موبایل,WiFi,
+ نوشته شده در چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ساعت ۰۴:۳۱ توسط سامان سم دسته : نظر(0)